Dit is onze jeugdcommissie.

Onze voorzitter is per 1/3/2021 gestopt, we zoeken dus nog iemand die wat tijd over heeft om een enthousiaste club mensen, die alle jeugdzaken bij RTC voor hun rekening nemen, in het gareel te houden. Interesse, laat het ons weten via jc @ rijsbergsetennisclub.nl. Tot we een nieuwe voorzitter hebben ben ik het aanspreekpunt voor het bestuur.

Femke Debeij

Ik ben het aanspreekpunt voor de Worldtour Tenniskids en competitie van de kleuren rood, oranje, groen en geel. Daarnaast regel ik de jaarlijkse clubkampioenschappen van onze jeugd met Monique.

Edwin Dijkstra

Ik ben aanspreekpunt voor vragen over het lidmaatschap en de trainingen. Daarnaast help ik Edwin bij de organisatie van de competitie en de clubkampioenschappen. Tevens ben ik lid van de mediacommissie en zet informatie namens de jeugd op de website.

Monique Roelands

Ik ben vanaf half 2020 toegetreden tot de jeugdcommissie en ondersteun bij alle activiteiten die de jeugdcommissie organiseert.

Bas Graumans

Ik ben vanaf 2022 actief bij de jeugdcommissie en organiseer als lid van de activiteitencommissie samen met Anna, Bas, Michiel en Erwin jaarlijks leuke activiteiten voor onze jeugd.

Mireille Cardon

Als lid van de jeugdcommissie en kampstaf ben ik actief met het organiseren van activiteiten voor onze jeugd.

Michiel Claessens

We zoeken nog iemand die graag activiteiten organiseert voor onze jeugd en lid wil worden van de jeugdcommissie.

Vacature